Audiovisuele installatie It Swettehûs

Inferno Audio Visueel heeft in het dorpshuis It Swettehûs verschillende audio-, beeld- en presentatievoorzieningen geplaatst. De centrale geluidsinstallatie en overige apparatuur wordt gebruikt door vrijwilligers en is daarom eenvoudig te bedienen. Met een beweegbaar podium voor theater activiteiten en een ringleiding systeem is het dorpshuis bijzonder ruim inzetbaar.

De plafondluidsprekers, wandluidsprekers, ringleiding, beamers en zendermicrofoons zijn aangesloten op een centrale geluidsinstallatie. Een automatische mixer en een maatwerk bedieningspaneel maken het mogelijk dat vrijwilligers de installatie eenvoudig kunnen bedienen.

Ringleidingsysteem

Voor slechthorenden is een ringleidingsysteem aangelegd. Een ringleidingsysteem helpt slechthorenden met het verstaan van gesproken woord en beluisteren van muziek. Het geluid dat afkomstig is vanuit een microfoon, afspeelapparaat of beeldscherm wordt draadloos verzonden naar het gehoorapparaat van de slechthorende, waarna hij / zij de boodschap perfect kan verstaan zonder aanwzigheid van omgevingslawaai. Het signaal wordt uitgezonden door de aanwezigheid van een magnetisch veld,  waarmee een ringleiding systeem gecreëerd wordt.

Dorpshuis It Swettehûs

Sinds januari 2014 heeft het dorpshuis in Scharnegoutum een nieuw onderkomen gevonden in het Swettehûs. De multifunctionele accommodatie herbergt naast de school, het dorpshuis, een artsenpraktijk en peuterspeelzaal. Het dorpshuis in Scharnegoutum heeft als slogan: foar elkoar en mei elkoar.  Met de vele vrijwilligers van het MFC lukt het om om vele mooie activiteiten te organiseren en vele verenigingen een mooie plek te geven zodat dorpsbewoners elkaar kunnen ontmoeten.

Audiovisuele installatie in uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA?
Doe uw bezoekers en vrijwilligers een plezier en leg een goede audiovisuele installatie aan in uw multifunctionele centrum. Net als dorpshuis It Swettehûs heeft gedaan. Hun voornaamste reden was het realiseren van eenvoudige bediening en flexibele inzet van de ruimtes. Muziek speelt hierbij een belangrijke rol, omdat het bijdraagt aan een positieve sfeer. Wanneer u meer wilt weten over onze oplossingen dan kunt u onze informatie pagina over audiovisuele oplossingen voor multifunctionele centra bekijken. Natuurlijk kunt u ook direct een gratis offerte aanvragen. We nemen binnen een werkdag nog contact met u op.

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij het uitdenken van de ideale geluidsinstallatie voor uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA.

Klik hier voor meer referenties van Inferno Audio Visueel.