AV installatie The Shamrock Harlingen

De nieuwe Irish Pub The Shamrock in Harlingen wilde een multifunctionele audiovisuele installatie. Naast gezellige muziek voor de Pub wordt de geluidsinstallatie ook gebruikt voor achtergrondmuziek voor de gasten van het restaurant. Tevens is er een podium voor wanneer er een bandje komt te spelen. Zijn er daarnaast sportwedstrijden, dan kunnen de gasten meegenieten vanaf diverse schermen inclusief geluid via de luidsprekers. Vanzelfsprekend is de bediening achter de bar eenvoudige via een touchscreen. Inferno Audio Visueel heeft de gehele installatie naar volle tevredenheid mogen leveren.

Eenvoudige bediening met touchscreen
Bedieningsgemak van groot belang! In het digitaal geprogrammeerde systeem zijn hoogwaardige afstellingen gemaakt van de verschillende onderdelen en samengevoegd tot één geheel. De gebruiker kan achter de Bar met een touchscreen de gewenste audiobron en het gewenste volume kiezen evenals de gewenste beeldbron.

Live on Stage
In The Shamrock is ook ruimte voor live optredens. Voor artiesten en bandjes is het podium ingericht met een muziekinstallatie. De installatie bestaat onder andere uit een mengpaneel, monitor luidsprekers, microfoons en microfoonstatieven.

The Shamrock Harlingen
In het hart van het centrum in Harlingen, Friesland, vlakbij de zee, vind je de in juni 2020 geopende Irish Pub The Shamrock. Je kunt er genieten van verschillende bieren en whiskeys en als je een sportwedstrijd wilt zien, ben je in onze pub zeker weten op de juiste plaats. Bovendien organiseert The Shamrock verschillende, leuke optredens en proeverijen. Bezoek The Shamrock  om te genieten van een heerlijk biertje of bestel iets van de unieke hapjeskaart.

Centrale radio in uw horeca?
Bent u net als Irish Pub The Shamrock op zoek naar een goede centrale radio oplossing om uw gasten te voorzien van achtergrondmuziek? Bekijk dan eens onze informatiepagina waarin u alles leest over geluidsinstallaties in restaurants en andere horecagelegenheden.

Wilt u een afspraak maken of een prijsindicatie? Vraag dan een gratis een vrijblijvende offerte aan.

Klik hier voor meer referenties van Inferno Audio Visueel.