Geluidsinstallatie it Nije Formidden

Voor Doarpshûs ‘it Nije Formidden’ in Ysbrechtum mocht Inferno Audio Visueel de gehele bestaande geluidsinstallatie aanpassen en updaten. Multifunctionele inzet en gebruiksgemak kenmerken het nieuwe audiosysteem.

Multifunctioneel
Het Dorpshuis in Ysbrechtum wordt uiteraard multifunctioneel ingezet. Er zijn verschillende ruimtes aanwezig en deze worden ook voor verschillende doeleinden gebruikt. De geluidsvoorzieningen moeten daarom net zo flexibel ingezet kunnen worden. Soms worden de verschillende ruimtes los van elkaar gebruikt en in andere situaties moeten de verschillende ruimtes ook aan elkaar ‘gekoppeld’ kunnen worden als één geheel.

Gebruiksgemak
Het is daarbij uiteraard van groot belang dat de installatie ook gebruiksvriendelijk is en blijft! Achter de bar ligt een Tablet waarop men per ruimte de gewenste bronnen en ook het bijbehorende volume kan kiezen. Maar ook is het mogelijk om met behulp van deze zelfde Tablet het gewenste internet-radio signaal te selecteren, van SkyRadio tot QMusic - het Foute Uur; voor een ieder wat wils!

Doarpshûs ‘it Nije Formidden’
Doarpshûs It Nije Formidden te Ysbrechtum is in de eerste plaats bedoeld voor de verengingen uit het dorp. Verenigingen of instanties van elders kunnen echter ook gebruikmaken van de faciliteiten. Het dorpshuis wordt bestuurd door een stichtingsbestuur en gerund door vrijwilligers. Het dorpshuis is makkelijk bereikbaar en beschikt over 25 eigen parkeerplaatsen; Naast een ruime foyer beschikt het dorpshuis over verschillende zalen. Het dorpshuis is goed toegankelijk voor anders validen. It Nije Formidden beschikt over verschillende zalen die per uur of per dagdeel gehuurd kunnen worden. En ook is het mogelijk het hele dorpshuis af te huren inclusief foyer met bar, beamer + geluidsinstallatie voor een kleine vergoeding,en het naastgelegen sportveld.

Omroepinstallatie in uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA?
Doe uw bezoekers en vrijwilligers een plezier en leg een goede audiovisuele installatie aan in uw multifunctionele centrum. Net als Doarpshûs ‘it Nije Formidden’ heeft gedaan. Hun voornaamste reden was het realiseren van eenvoudige bediening en multifunctioneel gebruik.  Wanneer u meer wilt weten over onze oplossingen dan kunt u onze informatie pagina over audiovisuele oplossingen voor multifunctionele centra bekijken. Natuurlijk kunt u ook direct een gratis offerte aanvragen. Onze vaklui nemen binnen een werkdag nog contact met u op.

Inferno Audio Visueel is trots partner van Business Audio Systems.

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij het uitdenken van de ideale geluidsinstallatie voor uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA.

Of bel ons direct op 0515-434027​​

Klik hier voor meer referenties van Inferno Audio Visueel.