Geluidsinstallatie Kulturhûs Oudehaske

Voor het Kulturhûs in Oudehaske heeft Inferno Audio Visueel de audio voorzieningen mogen leveren. Van achtergrondmuziek in het bar-gedeelte tot omroep en muziek ondersteuning in de beide sporthallen. Alles is ondergebracht in een multizone systeem waardoor er per zone de verschillende bronnen gebruikt kunnen worden. Zowel als één geheel systeem, maar ook per zone individueel.

Kulturhûs Oudehaske

Het Kulturhûs Oudehaske is gerealiseerd voor en door de bewoners van Oudehaske. Waar mensen samen komen gebeurt iets. Daar draait het om bij het Kulturhûs. Een Kulturhûs is een voorziening onder één of meerdere daken in een dorp of stadswijk. Participanten in een Kulturhûs hebben een gezamenlijke visie over de rol van de voorziening in het dorp of de wijk. Een gezamenlijk beheer en een gezamenlijke programmering zijn daarin de basis. Binnen een Kulturhûs worden inventieve verbindingen gelegd tussen organisaties en verenigingen. Dit levert meerwaarde op. Het Kulturhûs is een belangrijke ontwikkeling op het gebied van vitaliteit in dorpskernen en stadswijken.

Omroepinstallatie in uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA?
Doe uw bezoekers en vrijwilligers een plezier en leg een goede audiovisuele installatie aan in uw multifunctionele centrum. Net als Kulturhûs Oudehaske heeft gedaan. Hun voornaamste reden was het realiseren van eenvoudige bediening en flexibele inzet van de ruimtes. Muziek speelt hierbij een belangrijke rol, omdat het bijdraagt aan een positieve sfeer. Wanneer u meer wilt weten over onze oplossingen dan kunt u onze informatie pagina over audiovisuele oplossingen voor multifunctionele centra bekijken. Natuurlijk kunt u ook direct een gratis offerte aanvragen. We nemen binnen een werkdag nog contact met u op.

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij het uitdenken van de ideale geluidsinstallatie voor uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA.

Klik hier voor meer referenties van Inferno Audio Visueel.